  • Data: 2009-02-03 22:48:04
    Temat: Re: Nikotyna [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:42
    (autor Arek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gmah9h$efs$1@inews.gazeta.pl>):

    > Nie rozumiesz Tristan, że narkotyki nie są zakazane dlatego, że
    > uzależniają ani, że niby są "be".

    Nie, nie.. Są zakazane bo paskudne lewaki blebleble.

    > Bronisz przegranej sprawy po prostu.

    Na szczęście jesteś w mylnym błędzie. Jeszcze całkiem społeczeństwo nie
    zidiociało.

    > Nikotyna i alkohol są cholernie twardymi narkotykami, a nie są ani
    > zakazane, ani też wpisane na listę narkotyków, a Państwa czerpią krocie
    > ze sprzedaży produktów je zawierających.

    I palenie jest coraz ostrzej zwalczane, a i zgubne działanie alkoholu jest
    nagłaśniane. Tylko, że nie nazwałbym alkoholu twardym narkotykiem, bo dość
    słabo uzależnia. Piją w niewielkich dawkach praktycznie wszyscy, a
    alkoholikami zostaje tylko drobna część.

    > Prohibicja narkotyków to zwykła brudna polityka.
    > Zaczęli Amerykanie podczas Wojen Opiumowych - wcześniej nikomu się nawet
    > nie śniło by zabraniać ludziom palenia marychy, opium, brania morfiny itd.

    I co, ślicznie było? Ludzie umierali w palarniach opium masowo.

    > Któreś pokolenia w końcu pójdą po rozum do głowy - pytanie tylko które?

    Mam nadzieję, że mocno przyszłe, żebym nie cierpiał wiedząc jak moi
    najbliżsi giną.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2