  • Data: 2009-02-03 22:54:52
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: "mariano" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Na szczęście się im nie udaje...

    Widzę, że nie można cię traktować poważnie, bo w dwóch następujących po sobie
    wypowiedziach przeczysz sam sobie złapany na niewiedzy. Najpierw próbujesz
    twierdzić o jakiś wyimaginowanych mordach by następnie po ripoście twierdzić, że
    jednak im się nie udało przez co próbujesz insynuować, że próbowali. Więc kto
    próbował?

    > On był taki socjalista, jak ja baletnica. NSDAP przecież wręcz zwalczała
    > socjalistów i komunistów.

    Natolińczycy zwalczali Puławian, Stalin zwalczał Trockiego, Hitler zwalczał
    przeciwników spośród swoich faszystów (choćby wyrżnął SA), Jagoda zamordował
    Mienżyńskiego, Jagodę zamordował Jeżow. Więc dziwne, że niemieccy faszyści i
    bolszewicy prowadzili ze sobą wojnę? Różnili się choćby podejściem do spraw
    narodowościowych. NSDAP była partią narodową, KPZR była partią kosmopolityczną.

    > Jasne. Faszyści są mili i działają dla dobra społeczności... Jeszcze coś
    > ciekawego powiesz?

    Socjalizm dla ciebie to ustrój miły i działający dla dobra społeczności? :> Puk
    puk, pora się obudzić z mrzonek.

    > A jak się nazwę Baletnica, to nią będę?

    Czyli ty się uważasz za socjalistę, oni się uważali za socjalistw, bolszewicy
    się uważali za socjalistów a nawet komunistów... i wszyscy macie o sobie takie
    złe mniemanie? :> Nie kłóćcie się, nie wypada tak w rodzinie. :D

    > Chopie, przecie już 2 listy wcześniej wyczułem w tobie uperowca.

    Cóż za przenikliwość. Prawie jak Supermen wzrokiem przenikający ściany... tylko
    szkoda, że nietrafiona ta przenikliwość. :)

    EOT

    mariano