  • Data: 2009-02-03 22:50:01
    Temat: Re: Zbrodniarze [Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2]
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:44
    (autor Jacek Krzyzanowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <n8m4sq9pmiae$.1huqxycmimlgr$.dlg@40tude.net>):

    > Po co wypisujesz te brednie rodem z magla. Moze zapoznaj sie najpierw z
    > tematem?

    Ja się zapoznałem, a ty się zapoznałeś? Bo, że jakiś diler ci napchał do
    głowy teorii, że można spokojnie ćpać i żyć, to widzę.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2