  • Data: 2009-02-03 23:01:26
    Temat: Re: Dopalacze kontra polskie urzędasy 3:2
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 03 luty 2009 23:50
    (autor Scowron
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <op.uossdwqh2evmgz@skowronek>):

    > Ja bym tam wprowadził akcyze na narkotyki, przynajmniej dziurę w budżecie
    > by załatali :).
    > Co za różnica czy ktoś się zapije na śmieć czy zaćpa, czy w jakiś inny
    > sposób doprowadzi do swojej śmierci - jego wybór. Zakaz posiadania
    > narkotyków jest bez sensu skoro nie można go w żaden sposób wyegzekwować.
    > Policja złapie jednego dilera, pojawi się następny w jego miejsce - taka
    > zabawa w kotka i myszkę. Likwidując ten zakaz mieli by więcej czasu na
    > łapanie prawdziwych przestępców.

    Ciekawe tylko, jak byś uchronił swoje dziecko przed dilerem w szkole/pod
    szkołą, skoro byłby on legalny? Ciekawe jak byś uchronił się przed
    narkomanem na głodzie, który by cię zabił, żeby zebrać kasę na kolejną
    działkę.

    Obrońcy narkotyków to albo dilerzy albo ofiary ich propagandy we wczesnym
    stadium uzależnienia. Pojedźcie do jakiś ośrodków odwykowych i pogadajcie z
    kolegami ,,z doświadczeniem''.

    --
    Tristan

    Kupię płyty/kasety/mp3/cokolwiek z płyt Mydełko Fa i Mydełko Fa 2