    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezly urlop maja sluzby
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Date: 06 Apr 2020 15:59:39 GMT

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > U mnie chodzą po pustym parku szóstkami wygrzewając twarze do
    > słoneczka. Jak widać waadza dba o głosy mundurowych.
    > Kto by nie chciał głosować na waadzuchnę po takiej urlopopracy?
    > A do nieprawidłowo zaparkowanych samochodów nikt nie przyjeżdża,
    > "brak obsady". BTW ten park ma trzy wejścia, wystarczyłoby trzy
    > szlabany postawić, no ale w PRL-bis szlabany drogie ludzie tani.

    Ja ci powiem szczerze ze przez ostatni miesiac spotkac radiowóz w miescie
    to był jakis ewenement.
    Jedynie przy szpitalach ich widywałem.
    Ale od paru dni jezdzi ich po miescie pełno.

    Moze dlatego ze okazało się, iz pomimo drastycznego zmniejszenia
    natezenia ruchu nie zmalała liczba ofiar na drodze.
    Osobiscie mnie to nie dziwi, pisałem ze po miescie jezdzi sie pieknie i
    płynnie ale debile i tak musza sie spieszyc, wyprzedzac i ogolnie
    wyczyniac...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece