  • Data: 2020-04-07 00:09:58
    Temat: Re: Niezly urlop maja sluzby
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    U mnie jeżdżą po trawie, co 15-20 minut z końca na koniec, albo SM ściga się z ŻW
    (ciekawe, że ŻW w osobówkach, takie wojsko z
    Marszałkowskiej jak i rolników mamy).
    Czasem gadają przez szczekaczkę, aż dudni, gdy jakiegoś zamyślonego wypatrzą.
    Robota marzenie.
    Ciekawe, co w raportach konfabulują.
    A młodzieży kręgosłupy się krzywią, garby i sadła rosną.
    Czy ludzie już wybrali wszystkie psy ze schronisk?

    -----