eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - pytania › Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl!wsisiz.edu.pl
    !newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neo
    strada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Tue, 25 Jan 2011 09:08:14 +0100
    From: cyklista <c...@k...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; pl; rv:1.9.1.16) Gecko/20101123
    SeaMonkey/2.0.11
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - pytania
    References: <ihh569$969$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d3d587d$0$2491$65785112@news.neostrada.pl>
    <ihjriq$tfo$1@usenet.news.interia.pl>
    <4d3db720$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    In-Reply-To: <4d3db720$0$2485$65785112@news.neostrada.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Lines: 38
    Message-ID: <4d3e84f3$0$2449$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.11.218.185
    X-Trace: 1295942899 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2449 83.11.218.185:28153
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:666739
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik to napisał:

    >
    > Sam piszesz, że powstały później, podczas naprawy, więc na jakiej
    > zasadzie chcesz się powoływać na niezgodność towaru z umową? Jeśli sklep
    > naprawiając płytę popsuł inne elementy, to oczywiście możesz dochodzić
    > swoich praw, ale czy masz na to jakikolwiek dowód?
    >

    Jaki można mieć w takiej sprawie dowód?. Klient twierdzi że zasilacz i
    bateria były w chwili oddawania sprawne (reklamował, niedziałającą
    matrycę) a serwis twierdzi, że po diagnozie okazały się niesprawne i
    każe za ich naprawę zapłacić. Jak jakikolwiek biegły może udowodnić że
    spalenie jednego i drugiego nastąpiło w serwisie a nie tydzień wcześniej
    w domu klienta. Zwłaszcza że serwis będzie uznawany za profesjonalistę i
    jego słowo będzie dla sądu znaczyło więcej. Nie mówiąc już o twierdzeniu
    że coś było podmienione, serwis na wstępie stwierdzi nieautoryzowane
    naprawy sprzętu i brak plomb. Znajdź eksperta potrafiącego stwierdzić
    kto te plomby zerwał (wiem że śladem może być brak odcisków palców
    klienta wewnątrz laptopa, ale nie spotkałem się z takimi dowodami w
    żadnej sprawie w Polsce, gdyby ktoś tym laptopem zabił sąsiada to co
    innego..)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1