eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umowa po raz n-tyRe: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!opal.futuro.pl!news.internetia.pl!ne
    ws.nask.pl!news.nask.org.pl!news.germany.com!postnews.google.com!o80g2000hse.go
    oglegroups.com!not-for-mail
    From: Michu <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Date: Thu, 01 Nov 2007 03:24:24 -0700
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 14
    Message-ID: <1...@o...googlegroups.com>
    References: <1...@k...googlegroups.com>
    <fg6tqi$br9$1@inews.gazeta.pl> <fg706e$ik0$4@inews.gazeta.pl>
    <a...@z...router> <fg7lts$oc0$1@inews.gazeta.pl>
    <e...@z...router> <fg9l1c$s16$2@inews.gazeta.pl>
    <t...@z...router> <fg9v00$ci8$1@inews.gazeta.pl>
    <t...@z...router> <fgb5ij$e2m$1@inews.gazeta.pl>
    <3...@z...router>
    NNTP-Posting-Host: 213.199.219.83
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    X-Trace: posting.google.com 1193912664 3262 127.0.0.1 (1 Nov 2007 10:24:24 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Thu, 1 Nov 2007 10:24:24 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <3...@z...router>
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.8)
    Gecko/20071008 Firefox/2.0.0.8,gzip(gfe),gzip(gfe)
    X-HTTP-Via: 1.1 ru2.gwarnet.com:8080 (squid/2.6.STABLE5)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: o80g2000hse.googlegroups.com; posting-host=213.199.219.83;
    posting-account=ps2QrAMAAAA6_jCuRt2JEIpn5Otqf_w0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:495226
    [ ukryj nagłówki ]

    Przepraszam ze przerywam, ale wroce na chwile do poczatku mojego
    watku ;)

    Oddalem wreszcie ten nieszczesny TV do media. Przyjeli, zanotowali,
    pismo podpisali, wiec w sumie jestem zadowolony. Karty gwarancyjnej im
    nie dalem, jedynie paragon.
    Po numerze serwyjnym na stronie producenta mozna szukac swojego TV i
    jak sie okazuje tv zostal wyslany do serwisu. Poprzednim razem wrocil
    z niego "naprawiony".
    Co mam zrobic w sytuacji, jak ten TV znowu wroci naprawiony, a
    sprzedawca nie da mi nowego tak jak tego zadam. Ciezko tak bez tv, a
    walczyc w sadzie raczej mi sie nie chce, bo takie sprawy moga sie
    toczyc dlugo...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1