  • Data: 2007-11-01 11:56:35
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Od: Mikołaj Menke <m...@m...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2007-11-01 11:27 użytkownik Gotfryd Smolik news napisał :

    > ...mając przed nosem zgłoszenie z 5.XI.2007 i własny paragon z 15.XII.2005
    > A zastanów się chwilę ;)

    Mówiłem o sytuacji, kiedy zgłaszam wadę stwierdzoną przed upływem dwóch
    lat, ale zgłoszoną po tym terminie. Czyli rozumiem, że muszę jakoś
    udowodnić, że stwierdziłem wadę przed upływem tych dwóch lat? Pytanie
    teraz jak to niby udowodnić? Powołać się na świadków?

    --
    http://www.miki.z.pl m...@...pl
    Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`