  • Data: 2007-11-01 10:24:24
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umowa po raz n-ty
    Od: Michu <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam ze przerywam, ale wroce na chwile do poczatku mojego
    watku ;)

    Oddalem wreszcie ten nieszczesny TV do media. Przyjeli, zanotowali,
    pismo podpisali, wiec w sumie jestem zadowolony. Karty gwarancyjnej im
    nie dalem, jedynie paragon.
    Po numerze serwyjnym na stronie producenta mozna szukac swojego TV i
    jak sie okazuje tv zostal wyslany do serwisu. Poprzednim razem wrocil
    z niego "naprawiony".
    Co mam zrobic w sytuacji, jak ten TV znowu wroci naprawiony, a
    sprzedawca nie da mi nowego tak jak tego zadam. Ciezko tak bez tv, a
    walczyc w sadzie raczej mi sie nie chce, bo takie sprawy moga sie
    toczyc dlugo...