eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘRe: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: PlaMa <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niezgodność towaru z umową - USTOSUNKOWANIE SIĘ
    Date: Mon, 17 Sep 2007 02:08:29 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 38
    Message-ID: <fckgi3$luc$1@inews.gazeta.pl>
    References: <fbfgsa$4ko$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <16bikxdvyq4qe$.vknw5cutx948.dlg@40tude.net>
    <fc4ier$g6f$1@inews.gazeta.pl>
    <b6i8yifpiufj$.1212i9z1ope9z$.dlg@40tude.net>
    <fc7794$dju$1@inews.gazeta.pl> <2...@4...net>
    NNTP-Posting-Host: gfp60.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1189987715 22476 83.12.145.60 (17 Sep 2007 00:08:35 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Sep 2007 00:08:35 +0000 (UTC)
    X-User: sire.plama
    X-Antivirus: avast! (VPS 000774-7, 2007-09-15), Outbound message
    In-Reply-To: <2...@4...net>
    X-Antivirus-Status: Clean
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.8.1.6) Gecko/20070728
    Thunderbird/2.0.0.6 Mnenhy/0.7.5.0
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:486635
    [ ukryj nagłówki ]

    Markus Sprungk pisze:

    >> Chcesz mi powiedzieć, że oddaje np. telefon do serwisu na podstawie
    >> niezgodności. Oni do mnie dzwonią po tygodniu, że telefon jest ok, ja to
    >> ignoruję i przychodzę po 14 dniach i żądam Bóg Wie Czego?
    > Nie. Reklamacje składa się zawsze na piśmie a nie "na gębę". To nie jest
    > rozmowa dwóch kumpli przy piwku tylko oficjalnie zgłoszona reklamacja.
    > Należy więc tę reklamację złożyć w odpowiedni sposób by można było potem w
    > razie draki udowodnić swoje racje

    Ale nie odpowiedziałeś mi. Sklarujmy sytuację. Napisałem piękne pismo do
    powiedzmy Orange, podałem w nim nazwę sprzętu, że powołuję się na
    niezgodność towaru, opis co się stało, nazwę i adres sklepu gdzie
    kupiłem, czego żądam oraz moje dane teleadresowe łącznie z telefonem i
    mailem. Po tygodniu dzwonią do mnie z Orange i mówią mamy Pański sprzęt.

    I co teraz?

    Mogę to zignorować bo nie przesłali mi odpowiedzi na moje roszczenie w
    formie poleconego, czy nie?

    >> Jeszcze niedawno w innym wątku wyszło, że nie muszą nawet się dodzwonić
    >> a wystarczy chęć poinformowania (jak opowiedziałem, że nie odebrałem
    >> zastrzeżonego numeru i dzięki temu dostałem nowy telefon to powiedziano
    >> mi, że miałem niesamowite szczęście...)
    > Ciekawe. Z tego wynika, że zawsze można było wyrazić chęć i po sprawie :)
    > Nawet mi się to podoba :>

    Nie wiem, tak mi tutaj powiedziano :)

    >> Jak to w końcu jest?
    > A co Ci podpowiada logika i życie w tym kraju?

    Że jest tak by konsumentowi było jak najtrudniej :)


    pozdrawiam.
    PlaMa

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1