  • Data: 2008-06-18 13:25:27
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - ze środków unijnych.
    Od: prefi <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Kozłowski pisze:
    > Witam,
    > na początek przyznam się do błędu - nie bijcie. Prowadzę firmę - znajomy
    > poprosił mnie o wykonanie usługi z mojego zakresu. Startował z firmą i
    > starał się o dotację unijną (teraz to jest chyba 14k na start).
    > Na początek poprosił mnie o przygotowanie oferty w formie pisemnej -
    > jako podkładka do wniosku o dotację.
    > I teraz wspomniany błąd - nie podpisałem z nim niestety żadnej umowy.
    > Usługa wykonana, faktura przelewowa wystawiona - od listopada 2007 nie
    > mogę doczekać się przelewu.
> [...]

    a za co chcesz kase? za przygotowanie oferty?? co to za
    "usluga"?

    Nie ma znaczenia z jakiego zrodla pieniadze; nie masz umowy
    to jak nie chce zaplacic to pozostaje tylko sad.

    z dotacji z urzedu pracy mozna finansowac tylko niektore
    uslugi i w ograniczonym zakresie - dotacja ma pomoc zalozyc
    firme, a nie sfinansowac jakies "uslugi" koledze...

    jak pytasz o urzad skarbowy jako zrodlo zaplaty za usluge,
    to wnosze ze jestes zielony jak lisc...