  • Data: 2008-06-18 16:53:54
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - ze środków unijnych.
    Od: Jacek Kozłowski <"skylan[usun]"@skylan.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Usługa to wykonanie strony internetowej. Strona została wykonana - i za
    jej wykonanie chce kasę. Więc jak to jest.. zadeklarował w biznesplanie
    ze wyda X złotych na stronę, ma to poparte ofertą, usługa zostaje
    wykonana a on zamiast płacić fakturę z pieniędzy które dostał deefakto
    dokładnie na ten cel - bierze sobie te pieniądze do kieszeni?
    Przecież przy rozliczeniu dotacji musi przedstawić faktury, czyli
    udokumentować wydanie pieniędzy.. on ma fakturę, ale nie opłaconą.