  • Data: 2008-06-19 06:31:17
    Temat: Re: Niezapłacona faktura - ze środków unijnych.
    Od: "Anax WRC" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Titi" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:g3bllu$kf2$1@mx1.internetia.pl...
    I bylo to absolutnie konieczne, gdy nie zalaczylam
    > jednego przelewu, natychmiast dostalam wezwanie do uzupelnienia
    > dokumentacji!
    > Mysle, ze w przypadku dotacji z UP dziala to podobnie.

    aaa rzeczywiscie bylo cos takiego, ale na to wyglada ze fakture wystawiles
    gotowkowa, na ktorej potwierdziles odbior kasy. U mnie bylo podobnie z
    rozliczeniem zrodkow unijnych- musialem miec albo faakture gotowkowa z
    adnotacja- zaplacono gotowka, albo dowod przelewu.

    > Jak kolo, nie chce placic, powiadom UP, ze wyludzil dotacje! Na to jest
    > paragraf...

    najlepiej dowiedz sie w UP, wtedy mozesz kolege poinformowac ze bedzie mial
    problkemy z przyznana dotacja, np chyba tak jak wyzjej napisalem, on ma
    fakture gotowkowa wiec bedziesz musial udowodnic ze Ci nie zaplacil

    pzdr
    Anax