eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!not-for-m
    ail
    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki,pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej
    instytucji iść ze skargą?
    Date: Mon, 13 Feb 2012 18:48:05 +0100
    Organization: Academic Computer Center CYFRONET AGH
    Lines: 20
    Message-ID: <jhbi7a$udg$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    References: <jgu8h4$9vf$1@usenet.news.interia.pl> <jh1c7u$1si$1@speranza.aioe.org>
    <m...@i...localdomain> <jh1jj5$kc7$1@speranza.aioe.org>
    <m...@i...localdomain>
    <Pine.WNT.4.64.1202102148370.744@quad>
    <m...@i...localdomain>
    <Pine.WNT.4.64.1202131640510.3120@quad>
    NNTP-Posting-Host: dorsay.interkom.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: srv.cyf-kr.edu.pl 1329155114 31152 194.8.46.11 (13 Feb 2012 17:45:14 GMT)
    X-Complaints-To: n...@c...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 13 Feb 2012 17:45:14 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:9.0) Gecko/20111222
    Thunderbird/9.0.1
    In-Reply-To: <Pine.WNT.4.64.1202131640510.3120@quad>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:567023 pl.soc.prawo:698373
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote on 2012-02-13_16:52
    >> To, że klient może składać reklamacje (o czym zresztą pisałem),
    >> to chyba
    >> dość naturalne. Efekt reklamacji to inna sprawa i chętnie zobaczę
    >> regulamin banku, który mówi, że bank zawsze zwraca pieniądze po
    >> złożeniu
    >> reklamacji. Obawiam się jednak że nic z tego nie będzie :-(
    >
    > Wywołuję "kartowców" do odpowiedzi ;)

    Dobry (w sensie - na poziomie jeśli idzie o zwyczaje, nie o
    obsługę, bo z tym może być różnie) bank zwraca, a potem
    ewentualnie odbiera z odsetkami, jak klient nie miał racji. Bank,
    który tak nie robi nie jest dobry :-)

    Podobno takim bankiem jest Citi (przynieśli troche zwyczajów z
    Hameryki). Ale sam znam ze słyszenia historię całkiem ich
    kompromitującą, choć sprzed jakichś 10+ lat...

    witrak()

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1