eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą? › Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
  • Data: 2012-02-16 21:35:36
    Temat: Re: Nieuprawnione przechowywanie danych karty kredytowej - do jakiej instytucji iść ze skargą?
    Od: froff <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 11.02.2012 23:07, Krzysztof Halasa wrote:

    > Jasne. Przecież to zwykły abonament, to tak jakbyś kazał obciążać kartę
    > za oglądanie np. jakiegoś tam cyfrowego Polsatu.
    >
    > Z tym, że oczywiście masz prawo (jako posiadacz karty) odwołać swoje
    > upoważnienie obciążania karty. Ale to dotyczy tylko przyszłych obciążeń.

    Hej
    Mnie nie o to chodzi.
    Nie chodzi o przeszłe obciążenie, które już zaakceptowałem.
    Mnie chodzi o dwie sprawy:

    1) O to, że ichni system informatyczny _nie_ daje użytkownikowi możliwości
    usunięcia danych karty z systemu, chyba że zastępuje je danymi innej karty (co do
    tego drugiego też
    nie jestem pewien) - wg mnie to jakaś granda.

    2) O to by się dowiedzieć jakie mam możliwości prawnej interwencji kiedy firma
    przechowuje
    dane mojej karty przypisane do konta osoby trzeciej a ja chcę by tak nie było.
    Nie chodzi w tym punkcie o sam fakt, że te dane tam się pojawiły, bo sam je tam
    wpisałem
    tylko o możliwości nacisku prawnego, by stamtąd zniknęły skoro sobie tego życzę.