  • Data: 2011-05-12 08:02:51
    Temat: Re: Nieuczciwy pracodawca - co zrobic?
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Elo

    Q napisał(a) :

    > Jesli rzuci tamta prace w trybie natychmiastowym
    > i na nastepny dzien bedzie juz w nowej pracy,
    > to czy nalezy sie owe wynagrodzenie za trzy kolejne miesiace
    > z poprzedniej pracy?

    Tak, bezwarunkowo.

    > ....i chyba obejdzie sie bez listu poleconego -
    > - przekazanie "rozwiazania" szefowi do reki
    > czy polozenie na biurku powinno styknac:

    W opisywanej sytuacji lepiej mieć nagranie czy to audio, czy też
    wideo z komórki z tekstem typu: dzień dobry panie prezesie
    Ygrekowski, tu kładę na biurku moje wypowiedzenie w trybie
    natychmiastowym.

    Na żadnych świadków wśród pracowników bym nie liczył.

    Lepiej mieć byle jaką pracę za nawet minimalną pensję krajową, niż
    mieć doskonałą pracę bez pensji, perspektyw jej otrzymania i
    możliwością zwolnienia. Ten kolega z Caritasu jest?;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]