  • Data: 2011-11-28 22:53:14
    Temat: Re: Nieuczciwy fachowiec
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    On 11/28/2011 4:48 PM, Proste Prawo wrote:

    > No to masz dowód, że próbowałeś ugodowo sprawę załatwić, ale druga
    > strona sprawę olała. Masz przynajmniej argument do zasądzenia kosztów
    > postępowania.

    Nie ma zadnego dowodu.

    umowie sie z tobą na malowanie dwóch pokoi, powiedzmy po 150 zl za
    kazdy, po czym wysle ci pismo, że umowilismy sie na malowanie trzech po
    stowie za kazdy i w zwiazku z niewywiazaniem sie z umowy zadam zwrotu
    stowy za niepomalowany jeden pokoj.

    Sadzisz ze wygram w sadzie? jak sedzia bedzie glupi to pewnie tak.