eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNietypowa reklamacja › Re: Nietypowa reklamacja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!newsfeed.pionier.net
    .pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.atman.pl!not-for-mail
    From: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Nietypowa reklamacja
    Date: Mon, 06 Mar 2006 11:40:02 +0100
    Organization: ATMAN
    Lines: 50
    Message-ID: <duh3i3$l64$1@node3.news.atman.pl>
    References: <duh37a$7i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: staticline10528.toya.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: node3.news.atman.pl 1141641603 21700 85.89.162.21 (6 Mar 2006 10:40:03 GMT)
    X-Complaints-To: a...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 6 Mar 2006 10:40:03 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 1.5 (Windows/20051201)
    In-Reply-To: <duh37a$7i4$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:371845
    [ ukryj nagłówki ]

    Kropelka napisał(a):
    > Kupilam jakis czas temu lodowko-zamrazarke w sklepie, ktory sprzedaje
    > protukty uszkodzone sprowadzane z angli. Uszkodzenia polegaja glownie na
    > rysach, obtarciach itp. Udalo mi sie ja kupic w bardzo przystepnej cenie.
    > Firma ta daje roczna gwarancje na ich sprzet. I przed uplywem tego roku
    > lodowka sie popsula. Zepsula sie jakas tam czesc elektroniczna odpowiadajaca
    > za utrzymanie tamperatury przez co w czesci lodowkowej temperatura spadala
    > ponizej 0 , zamrazarka dziala normalnie. Sprzet przesiedzial 2 tygodnie w
    > serwisie gwarancyjnym gdzie orzekli ze nie da sie tego naprawic i moga mi
    > zaproponowac jedynie inna lodowke za taka sama kwote w zamian.
    >
    > Problem w tym ze moja miala zamrazarke 300litrowa (5 duzych szuflad, jedna
    > mala), cala lodowka miala 2 metry. I bylo to wlasnie to czego potrzebuje.
    > Nie posiadaja oni lodowki o podobnych gabarytach (szczegolnie mam na mysli
    > zamrazarke). W zwiazku z czym wcale nie podoba mi sie to ze wymienia mi ja
    > na inna ktora na pewno bedzie o wiele mniejsza (na pewno poniewaz na okres
    > reklamacji dostalam lodowke zastepcza- najwieksza jaka mieli i bardzo daleko
    > jej do tej ktora mialam).
    > Pytanie brzmi co ja w takiej sytuacji moge zrobic. Czy jesli odmowie wymiany
    > lodowki na sprzet o gorszych parametrach (moja lodowka byla sterowana
    > elektronicznie, miala fuzzy logic oraz oczywiscie ta wielkosc) moga mi po
    > prostu zwrocic pieniadze? Nie chcialabym tego poniewaz za taka cene nie
    > kupie juz lodowki (to byl okazyjny zakup). Z drugiej strony nie zadowoli
    > mnie wymiana na lodowke tak znacznie rozniaca sie pojemnoscia od
    > poprzedniej.
    > W karcie gwarancyjnej nie ma zadnej wzmianki na temat takich przypadkow.
    >
    > Bardzo prosze o pomoc
    > Agnieszka
    >

    to zażądaj wymiany na taki sam model albo zwrotu kasy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1