eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-05 22:29:11
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Feb 4, 9:18 pm, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:
    > Dnia 2010-02-04 21:46, Użytkownik Zbigniew napisał:
    >
    > >> Tak z ciekawości bo jakiś czas czytam wątek znalazłem użytkownika
    > >> Vena210 i wszedłem na jej aukcje.
    > >> Jest tam informacja że sprzedaje nie osoba prywatna a sklep są tez dane
    > >> sklepu ewidentnie wskazujące że nie jest u nas. Jest też pole
    > >> lokalizacja wskazujące jakąś miejscowość w UK.
    >
    > > A gdyby tam była informacja "Metro-Goldwyn-Mayer" z podaną lokalizacją
    > > "Hollywood, CA"? Zamieścić sobie w opisie aukcji można różne treści, aby
    > > "sprawa wyglądała poważniej". I ja się na to w swoim czasie nabrałem, niestety.
    >
    > Nie przeginaj. Tak argumentujesz to kupujesz u kogoś coś a potem
    > żądasz odbioru osobistego u siebie pod domem. Bo lokalizacja
    > podająca inny koniec kraju jest dla ciebie mało wiarygodna.
    >
    > >> Pytanie skąd wniosek że kupujesz od osoby prywatnej znajdującej
    > >> się w Polsce ?
    >
    > > Ano stąd, że użytkownikiem konta "Vena210" jest osoba fizyczna, zameldowana w
    > > Polsce - a nie sklep w Wlk Brytanii. I stąd, że należność przelałem na konto
    > > osoby fizycznej, zameldowanej w Polsce - a nie na konto sklepu z Wlk Brytanii.
    > > Ta właśnie osoba proponowała mi coś do kupienia - a nie "sklep w Wlk. Brytanii".
    >
    > Nie jestem fachowcem, ale spytaj na grupie a.p.allegro.
    > Tam dowiesz się że skoro w aukcji jest pole "sklep" oznacza
    > to że kupujesz od firmy a nie od osoby prywatnej.
    > To że osoba obsługująca dane konto (konto Vena210) mieszka u nas
    > a nie w UK niczego nie zmienia.
    > Weź tez pod uwagę że skoro jest to konto firmowe to może być
    > obsługiwane przez więcej niż jedną osobę.
    > Trzeba tylko sprawdzić czy to prawda.
    >
    > > Przyznaję: jeszcze do niedawna nie miałem pewności - ale teraz już mam, i
    > > spławić mnie z roszczeniami "do diabła" tej Pani raczej się nie uda.
    >
    > > Czy teraz ta sprawa już jest w pełni jasna?
    >
    > O tyle jest jasna że szans na wygranie specjalnie nie widzę.
    > Jeśli celowo nie odebrałeś przesyłki bo zorientowałeś się po czasie
    > że idzie z zagranicy to poniesiesz jej koszty.
    > Jeśli przesyłka nie doszła bo wysyłający pomylił adres to powinieneś
    > dostać zwrot pieniędzy, wszystkich.
    > Ktoś tu zaoferował pomoc i opisywał jak uzyskać poradę prawną,
    > radził bym poczytać i spróbować uzyskać taka pomoc zdalnie i
    > zaatakować pisemnie firmę z UK którą zasłania się sprzedawca z allegro.
    > Jest mocno prawdopodobne że sprzedawca z allegro jest tylko
    > pośrednikiem między kupującym a sprzedającą firmą z UK.
    >
    > Pozdrawiam

    Sprzedawca (ja) mieszka na stałe w UK i tam jest zameldowana. Nie jest
    jednak właścicielem tego sklepu lecz osobą obsługującą konto firmowe
    na allegro.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1