eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-06 10:08:57
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Vena210 <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Jako pełnomocnik sklepu na Polskę mam prawo posiadać konto na moje
    osobiste dane w Polsce. Szczegóły opisane są powyżej.
    Zakup dokonany był jednak nie ode mnie (bo to nie mój telewizor) tylko
    od firmy-sklepu. Nie ma znaczenia, gdzie się wpłaca, ważne jest skąd
    się kupuje.
    Ochrona danych osobowych: bez zgody sądu nie ma się prawa
    upowszechniać prywatnej korespondencji osobom postronnym, lub nazywać
    kogoś oszustem itp.

    Aukcja:
    http://paa.pl/przenosny_telewizor_nikkai_84-83284621
    3.html
    przeniesiona do archiwum.

    Zdarzenia:
    2009-12-03 21:52 Sprzedaż ( Przedmiot:832846213 )
    2009-12-03 21:53 Przeniesienie do: "Oczekują na wpłatę (z góry)"
    2009-12-03 21:53 Wysłane powiadomienie: "Potwierdzenie transakcji
    (płatne z góry)"
    2009-12-04 13:39 Przeniesienie do: "Zapłacone (do wysłania)"
    2009-12-04 13:39 Zaznaczenie "Zapłacono" (Płatne z góry)
    2009-12-04 13:39 Wysłane powiadomienie: "Podziękowanie za wpłatę,
    zapowiedź wysyłki (płatne z góry)"
    2009-12-04 13:39 Przeniesienie do: "1. Royal Mail"
    2009-12-04 13:39 Wysłane powiadomienie: "Moje powiadomienie
    (Dziękujemy za wpłatę, towar wyślemy pocztą!)"
    2009-12-04 16:54 Wysłane powiadomienie: "Moje powiadomienie (Towar
    wysłano pocztą!)"
    2009-12-04 16:54 Przeniesienie do: "Zakończone"

    Jak widać, Pan Zbigniew zapłacił w terminie, w piątek 4 grudnia, wtedy
    też przedmiot został mu wysłany.

    Co do reklamacji, to nawet na ebay jeżeli Kupujący zgłosi do PayPal,
    że nie otrzymał przesyłki, a Sprzedający ma dowód jej nadania, system
    PayPal nie zwróci mu nic, bo Sprzedający wywiązał się ze swojej roli.
    Owszem, ma on obowiązek zgłosić zagubienie i żądać wyjaśnień lub
    odszkodowania, ale szanse są, że reklamacja zostanie rozpatrzona
    negatywnie, zwłaszcza gdy jest prawdopodobieństwo, że paczka została
    doręczona a Kupujący stara się wyłudzić pieniądze. Dlatego też zawsze
    należy czekać na rozpatrzenie reklamacji i dopiero potem (nawet gdy
    poczta pieniędzy nie zwróci, ale potwierdzi, że paczki nie doręczono)
    - wypłacić z własnej kieszeni. Tak się w tym przypadku nie stało. Tak
    więc od 152zł odjąć straty jaki poniosłam, tj. dwie wysyłki, Panu
    Zbigniewowi musiałabym zwrócić około 50zł - śmieszne pieniądze i w
    ogóle nieopłacalny interes. Stąd moja propozycja, jak ją niektórzy
    nazwali szantażem, o usunięciu komentarza, bo i owszem, ja wywiązałam
    się z transakcji, druga strona natomiast zarzuciła mi w nim oszustwo.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1