  • Data: 2010-02-05 12:43:28
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: "ikarek" <l...@p...spamerzy.to.brudasy.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotrek" <p...@p...na.berdyczow.info> napisał w wiadomości
    news:hkfp7g$9j8$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > O ile dobrze zrozumiałem, to zasugerowałeś, że jest więcej takich
    > przypadków. I do tego się odniosłem.

    http://sklepy.allegro.pl/show_user.php?uid=3794376&t
    ype=fb_all&feedback_type=fb_recvd_neg
    komentarz użytkownika "piterzetpl" - jego treść oraz fakt, że został
    unieważniony sugerują, że była to podobna sytuacja. Czy po
    wykreśleniu komentarza kupujący otrzymał towar/pieniądze
    - oto jest pytanie :)

    Zaś użytkonik "dzm" swojego negatywa nie wykreślił, więc
    tu wątpliwości co do finału transakcji jakby mniej...

    Przyznaję, że mogę być stronniczy na niekorzyść internetowych
    sprzedawców, bo sam zostałem oszukany przez sklep internetowy.