eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Data: 2010-02-04 00:38:23
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2010-02-03 22:24, marek pisze:

    > Skoro klient wybral przesylke nieubezpieczona to mozna zalozyc jego swiadomy
    > wybor a co za tym idzie nielogiczne zeby sprzedawca ponosil
    > odpowiedzialnosc.
    > Dokunujac takiego a nie innego wyboru ponosisz jego konsekwencje - nie
    > sadzisz?
    > Jeszcze raz - wybrales tani i nie 100% pewny sposob dostarczenia przesylki,
    > wiec zgodziles sie podjac pewne ryzyko, ktore teraz chcesz przerzucic na
    > sprzedajacego.

    Sprzedawca ma obowiązek podać numer przesyłki i wtedy składa się
    reklamację na poczcie. Jeśli sprzedawca nie ma numeru przesyłki to
    znaczy, że nie wysłal, oszukał. A na takiego wystarczy zgłosić sprawę na
    policję.

    Poza tym można zgłosić także tą sprawę i nieuczciwego sprzedawcę na
    Allegro. Wyślą takiemu typowi upomnienie, a kupujacego poinformują co ma
    robić.

    --
    animka

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1