eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 ) › Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.internetia.
    pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.onet.pl!not-for-mail
    From: "marek" <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Date: Wed, 3 Feb 2010 21:17:26 +0100
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 50
    Message-ID: <hkcll3$li0$1@news.onet.pl>
    References: <hkbu6e$74$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <6...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-16-32.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1265228259 22080 77.253.16.32 (3 Feb 2010 20:17:39 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 3 Feb 2010 20:17:39 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <6...@n...onet.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:626159
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Zbigniew" <g...@c...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:6915.00000109.4b69803f@newsgate.onet.pl...
    > No cóż: upewnię się co do tych kwestii u adwokata, do którego jednak się
    > przejdę.
    >
    > W każdym razie - nieco wychodząc poza tematykę niniejszej grupy - pozwolę
    > sobie
    > zauważyć, że ETYKA WYPRZEDZA PRAWO. Jeśli więc rzeczona sprzedająca jest
    > zdania,
    > że ma ona wobec swych klientów "jedynie takie obowiązki, jakie jej
    > narzucają
    > konkretne przepisy" - a i to (w domyśle) tylko te, które grożą sankcją
    > karną -
    > to... to ja wiem, co o takiej osobie sądzić.
    Rany, wiesz co? kupiles tv 3 klasy w najtanszym mozliwym sklepie, to sie nie
    dziw, ze sprzedajacy robi tylko to co musi.
    Miales wybor przesylki, poskapiles OIDP 10pln na kuriera, no to dostales to
    za co zaplaciles...
    Jezeli chcesz miec "uslugi dodane" to kupuj w drozszych sklepach, gdzie w
    razie takiego problemu dostalbys gratisowa ponowna przesylke (choc tez
    pewnie nie w kazdym -> klient nie odebral to jego problem) z reguly sklepy
    rekompensuja jedynie swoje bledy, a nie poczty, czy moze nierzetelnego
    klienta. No chyba ze high end sklep z gigantyczna marza, albo taki ktory
    doplaca do interesu...
    A jezeli problemy z przesylka sa dla Ciebie nie akceptowalne to zostaja Ci
    sklepy stacjonarne. Mnostwo rzeczy kupilem przez internet i z PL jak i z
    zagranicy i niestety problemy czasem sie zdarzaja.

    >Cóż to bowiem znaczy, że (załóżmy)
    > może ona zgodnie z prawem(?) zatrzymać sobie i sprzedany telewizor, i
    > pieniądze
    > poszkodowanego klienta (pod pozorem "naliczania opłat za składowanie")?
    > Ano tyle
    > to znaczy, że jeśli "Vena210" (AKA "Matilde210") będzie mogła mnie
    > bezkarnie
    > obrabować (bo zabraknie przepisu, który zabroni czegoś takiego) - to na
    > pewno to
    > zrobi, bo przecież właśnie dała tego dowód.
    A jakie ma inne wyjscie? Ugiac sie pod szantazem klienta i zwrocic kase? Czy
    moze trzymac na swiete nigdy telewizor az sie zdecydujesz doplacic?

    > Czyli uznaje ona jedynie "bat", zaś etyki, dobrych obyczajów, uczciwości
    > (śmiesznie brzmi? Naiwnie?), rzetelności - ŻADNEJ.
    Braku uczciwosci ciezko zarzucac, chyba ze udowodnisz, ze przesylka NIE BYLA
    WYSLANA.
    Jak juz Ci wczesniej powiedziano sprzedajacy wywiazal sie w pelni ze swoich
    obowiazkow nadajac przesylke.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1