  • Data: 2010-02-03 11:31:09
    Temat: Re: Niesolidny sprzedawca na Allegro: Vena210 ( Matilde210 )
    Od: "Zbigniew" <g...@c...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Opowieści o nierzetelnej poczcie to typowa śpiewka internetowych
    > oszustów. Liczą oni, że przez mnożenie wątpliwości, groźby (opłata
    > za składowanie - dobre) oraz upływ czasu większość pokrzydzonych
    > machnie ręką - i niestety często tak się dzieje.

    Tu chciałbym jeszcze dodać, że to przecież NIE JA jestem klientem poczty, bo
    wprawdzie do ceny towaru dodałem koszta przesyłki - ale nie ja przecież
    wykupiłem usługę transportu (jeśli ten telewizor w ogóle był wysłany, ale załóżmy).

    Czemu więc mam w ogóle interesować się jakimiś rzekomymi reklamacjami, czy
    innymi domniemanymi problemami sprzedającej z pocztą? Czemu jej problemy mają
    być przerzucane na mnie?

    > Tu mamy sytuację, że człowiek zapłacił za towar, nie otrzymał go i
    > od ponad miesiąca karmiony jest opowiastkami.

    Owszem, już półtora miesiąca domagam się po prostu zwrotu pieniędzy, i nic u tej
    pani więcej kupować nie chcę - bo widzę, jak ten "handel" wygląda.

    > Co do tego jak prawnie to rozwiązać nie będę sie wypowiadał, bo się nie znam.

    Obawiam się, że faktycznie bez pomocy adwokata się nie obejdzie...