  • Data: 2006-12-17 13:14:16
    Temat: Re: Nieśmiertelny temat - dziwne przemyślenia
    Od: "latet" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No bez jaj.
    > Tylko siepacze króla w Rewolucji Francuskiej stawiali pod mur za czarne
    > ślady na rękach, mogące powstać od używania broni (na proch czarny
    > wówczas)

    Ale jesli kradzież programu jest kradzieżą,
    to przecież złodziej nie może twierdzić, że jest niewinny,
    bo ukradł rok temu, a nie przedwczoraj.
    Czy przepisy okreslają kiedy zbrodnia piractwa się przedawnia?

    > Pozwolisz, że litościwie nic nie powiem na temat Twojego hmmmm...
    > rozgarnięcia :-D

    No coz. Na swoje (wątpliwe) usprawiedliwienie mogę napisac,
    że byłem trochę oszołomiony samym wypadkiem
    (walnąłem twarzą o kierownicę).
    Ale niech to będzie przestrogą dla innych.

    latet