eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
  • Data: 2009-09-14 21:26:05
    Temat: Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "leon" <l...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:op.uz81tkyzttirfm@dowolny.telgam.pl...

    >> Wyslalem listem poleconym wezwanie od zaplaty i do odbioru zrobionego
    >> silnika.
    >> List, miesiac temu, wrocil z adnotacja, ze aresat przesylki nie podjal.
    >> Co dalej robic? Czy moge ten silnik sprzedac aby pokryc swoje koszty?
    >> Nie chce mi sie lazic po sadach.
    >> O co tu chodzi ?
    >> Mam silnik i 50 % kasy co dalej?

    > Wysłac jescze jeden list z potweirdzniem odbioru. W nim napisac,ze w
    > przypadku braku wplaty
    > silnik zostanie sprzedanyna pokrycie kosztow. Jak dalej brak kontaku to
    > silnik sprzedac.
    > Nadmiarowe pieniadze zas wplacic na konto sadu aby uniknac zarzutu
    > przywlaszczenia..

    Zlituj się i nie wypisuj takich rzeczy, bo to póxniej zostanie w sieci i
    ktoś nieświadomy może zastyoswać się do tej rady, czym narazi sie na
    odpwoiadzialność karną z tutułu przywłaszczenia cudzej rzeczy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1