eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieslowny klient, co dalej?( troche dlugie). › Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
  • Data: 2009-09-16 20:54:59
    Temat: Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 16-09-2009 o 00:51:11 Robert Tomasik <r...@g...pl>
    napisał(a):

    > W chwili sprzedaży, gość postąpi z rzeczą trwale jak ze swoją, choć
    > właścicielem nie jest.


    Mozna przyjac, ze przechowywanie nieodlatne przysluguje tylko podczas
    wykonywania naprawy. Po zakonczeniu
    czynnosci zajmuje miejsce oraz potrzeba rzecz zabezpieczyc przed kradzieza
    chociazby poprzez umiesczenie w
    odpowiednim magazynie przez co naraza warsztat na niedogodnosci i koszty.
    Wobec czego mozna ustalic oplate magazynowa.
    Kiedy suma oplat przekroczy wartosc silnika ( w sumie nie wiemy czy caly
    silnik czy tylko sam blok) mozna by
    zastosowac art 180 i 181 kc czyli porzucenie i przejecie w posiadanie
    samoistne.


    leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1