eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
  • Data: 2009-09-14 13:45:10
    Temat: Re: Nieslowny klient, co dalej?( troche dlugie).
    Od: leon <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 14-09-2009 o 00:06:34 <b...@i...pl> napisał(a):


    > Wyslalem listem poleconym wezwanie od zaplaty i do odbioru zrobionego
    > silnika.
    > List, miesiac temu, wrocil z adnotacja, ze aresat przesylki nie podjal.
    > Co dalej robic? Czy moge ten silnik sprzedac aby pokryc swoje koszty?
    > Nie chce mi sie lazic po sadach.
    > O co tu chodzi ?
    > Mam silnik i 50 % kasy co dalej?


    Wysłac jescze jeden list z potweirdzniem odbioru. W nim napisac,ze w
    przypadku braku wplaty
    silnik zostanie sprzedanyna pokrycie kosztow. Jak dalej brak kontaku to
    silnik sprzedac.
    Nadmiarowe pieniadze zas wplacic na konto sadu aby uniknac zarzutu
    przywlaszczenia..

    leon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1