  • Data: 2005-09-16 14:23:05
    Temat: Re: Nieścisłości w prawie o ruchu drogowym ???
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "the.one" <t...@g...xx> napisał:

    >Art. 64. 1. [ciach] ALBO którego wymiary lub masa wraz z ładunkiem
    Art. 64 PoRD brzmi (skrót):
    przewidzianych dla danej drogi w przepisach określających warunki
    techniczne pojazdów ORAZ określonych w art. 61 ust. 6, 8 i 10, jest
    dozwolony tylko pod warunkiem uzyskania zezwolenia.
    Nie wiem skąd ty masz taką treść ? (link do PoRD w stopce).

    >w art.61 ust. 6 dopuszcza przejazd pojazdem o szerokosci do 3 m.
    Wraz z ładunkiem, pod warunkiem że pojazd juz ma 2,55 m

    >jesli pojazd jest szerszy niz 2,55 m oraz szerszy niz 3 m
    Logicznie nie może byc szerszy niż.. i jednocześnie szerszy niż...
    Mylisz pojęcia szerokość pojazdu i szerokość pojazdu z ładunkiem.

    Artur Golański
    --
    http://artgola.webpark.pl/kodeks