  • Data: 2003-03-07 08:15:22
    Temat: Re: Nieodebrane wezwanie do sądu
    Od: j...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Dokładniej to prowadzi do tego, że jest uznane za prawidłowo doręczone,
    > jesli było poprawnie awizowane. Nie dotyczy to aktu askarzenia, więc
    > może (czego Ci oczywiście nie życzę) o to chodzi? ;-(

    Sorry za lamerskie pytanie, ale nigdy nie bylem w sadzie :-) Czy to w ogole
    jest jest mozliwe, zebym ktos mial sprawe w sadzie (oskarzony) i nic o tym nie
    wiedzial? Ja to sobie wyobrazam, ze zanim wezwa mnie do sadu jako oskarzonego
    to przynajmniej zglosi sie do mnie policja lub poszkodowany. Dobrze rozumuje?
    Czy sa sprawy w ktorych wezwanie do sadu w charakterze oskarzonego pojawia sie
    nagle i bez wczesniejszego, nazwijmy to, zasygnalizowania ze strony policji,
    prokuratora, powoda?