  • Data: 2003-03-07 20:54:36
    Temat: Re: Nieodebrane wezwanie do sądu
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > Wczoraj dzwoniłem. Podobno to sprawa karna (informacje od policjanta). To
    mnie
    > troche uspokoilo, bo to juz absolutnie wyklucza moje obawy, tym bardziej,
    ze
    > wyobrazam sobie, ze jesli ktos ma sprawe karna to wczesniej zglasza sie do
    > niego policja i przynajmniej wie, ze bedzie mial sprawe :-) Tylko, ze pani
    > sadzie powiedziala, ze nie ma szans na odszukanie sprawy jesli nie znam
    numeru
    > sprawy albo chociazby nazwisk oskarzonych.

> [...]

    Skoro jesteś świadkiem to inna bajka. W końcu dostaniesz zawiadomienie.
    Jeżeli zas jesteś oskarżonym, to twoje nazwisko jest tym ktorego
    szukasz.
    Jeżeli przestępstwo jest ścigane jedynie z oskarżenia prywatnego, to
    żadna policja nie wchodzi w grę. Po prostu jesteś wzywany na
    rozprawę. Przedtem jest dobrze zapoznać sie z aktami sprawy.
    Tego nikt za ciebie nie zrobi. Ale to tez twoje prawo.
    Wybierrz swoja wersje.
    pzdr,
    JarekM