  • Data: 2008-03-30 20:09:09
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: Szerr <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 30 Mar 2008 13:17:48 -0500, witek napisał(a)
    w:<news:fsolgc$kh1$1@inews.gazeta.pl>:

    > Nauczyciel/szkoła kontroluje tylko spełnianie obowiązku szkolenego które
    > polega na chodzeniu do szkoły.

    A niedopełnienie obowiązku zawarowanego przymusem administracyjnym trzeba
    usprawiedliwić przed organem uprawnionym do kontroli tegoż obowiązku. Tak
    jak nieobecność na rozprawie sądowej trzeba usprawiedliwić.

    > Nie cytuj mi książek

    Co, przeczytać ciężko?

    > wskaż mi jeden paragraf, który mówi cokolwiek o prawie nauczyciela
    > do usprawiedliwiania (lub nie).

    Sprawa była wałkowana na grupie po wielokroć, tłumaczyli ci mądrzejsi ode
    mnie, ale ty nadal wolisz trollować.

    --
    Quid leges sine moribus?