  • Data: 2008-04-01 20:21:30
    Temat: Re: Nieobecnosc nieusprawiedliwiona ucznia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte wrote:

    > Mnie na dyskusji specjalnie nie zależy, bo ta dziedzina to w dużej
    > części moja codzienna praktyka i po prostu znam działające w niej
    > mechanizmy, zresztą jestem tylko jednym z wielu. Ty jesteś - delikatnie
    > mówiąc - laikiem, chcesz czemuś zaprzeczyć - wal z paragrafów, co ty
    > sobie wyobrażasz, że tak proste rzeczy ktoś ci będzie pod nos
    > podstawiał? Napisałem ci - chcesz to sądź sobie co chcesz.

    Działasz wg zasady: większość ma rację powiedziała mucha siadając na gównie.
    To że to twoja praktyka wcele nie oznacza, że zgodna z prawem.
    Taka sama praktyka i "wiedza" była na temat usprawiedliwiania się
    dorosłych uczniów dopóki ministerstwo nie przegrało w sądzie i nagle się
    "praktyka" zmieniła o 180.
    Więc uważaj z tą twoją praktyką bo możesz się zdrowo przejechać.
    Tak samo ci radzę uważać na wywiadówkach, jak masz dorosłych uczniów.
    Bo dopóki się uczeń nie wkurzy to ci praktyka działa, ale jak sie wkurzy
    to za ujawnienie postępów w nauce osobom w tym przypadku już trzecim
    zostaniesz skazany co się dla ciebie skończy wyleceniem z zawodu.
    I przypadkiem w sądzie nie tłumacz się, że taka jest praktyka bo cię
    wyśmieją.