  • Data: 2006-10-28 11:26:26
    Temat: Re: Niemieccy naciagacze - jak sie bronic?
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <k...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 27 Oct 2006 22:56:40 +0200, Abepe napisał(a):

    > Chcialbym byc w zgodzie z prawem, jako ze czasem jezdze do Niemiec i nie chce
    > byc zatrzymany, np. na granicy, za jakies rzekome dlugi.

    Zatrzymanie za długi raczej ci nie grozi, najwyżej nie dostaniesz kredytu
    lub nie załatwisz jakiejś sprawy biznesowej, jeśli nagle strona niemiecka
    otrzyma od niemieckiego sądu nakaz zapłaty faktur.

    Po włączeniu Polski do strefy Schengen policje i służby państw UE-Schengen
    zadając zapytanie do baz danych, będą automatycznie przeszukiwały bazy
    państw członków UE.
    Nie spotkałem się aby na granicy sprawdzali w jakiejś bazie kogokolwiek,
    tylko badają dokumenty

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy