  • Data: 2013-02-21 15:34:59
    Temat: Re: Nielegalne oprogramowanie
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-21 15:11, Liwiusz pisze:

    > Tak jest ten przepis interpretowany w orzecznictwie.

    Ale z racji braku systemu precedensowego nie ma to chyba znaczenia prawda?
    Nic nie stoi na przeszkodzie, zeby sedzia w trakcie rozprawy, tudziez
    prokurator podczas podejmowania decyzji o wszczeciu postepowania,
    stwierdzil, ze przepis mowi wlasnie o tym o czym mowi i zrezygnowal ze
    swobodnej interpretacji.
    Taka swobodna interpretacja zostawia calkiem sporo miejsca na apelacje :)

    --
    jarek