  • Data: 2021-08-07 14:14:56
    Temat: Re: Niekonsekwencje
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 07.08.2021 o 12:04, nadir pisze:

    > Odległość nie ma znaczenia. W sobotę o 6-tej rano to komisariat jest na
    > bank pusty.

    Na tym polega problem z policją - zawsze jak są potrzebni to ich nie ma.
    Za to pod domem kaczelnika pilnują skrzynki pocztowej.

    Zawsze mnie bawią ludzie który na krytykę kulsonizmu odpowiadają "jak ci
    ktoś wpierdol spuści albo coś ukradnie to będziesz inaczej o policji
    mówi". Nie wiem co tacy mają na myśli - że tym co policję lubią szybciej
    postępowanie umorzą z powodu niewykrycia sprawców czy co?

    --
    Shrek