eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancjiRe: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Data: 2007-03-26 00:01:20
    Temat: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 25.03.2007 Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> napisał/a:
    > Mimo wszystko zastanawiam si? co jeszcze móg?bym zrobi? aby skutecznie
    > naprawiono mi samochód?
    > W zasadzie z warunków gwarancji niewiele wynika: ?sprzedawca zobowi?zuje
    > si? do nieodp?atnego usuni?cia wszelkich usterek/awarii w ramach gwarancji?
    > Czyli do póki trwa gwarancja mog? robi? co im si? podoba. Tylko co dalej
    > gdy gwarancja ju? minie a poduszka nadal b?dzie niesprawna?
    > Je?li kto? ma podobne do?wiadczenia lub wiedz? w poruszonym temacie to z
    > góry dzi?kuj? za pomoc.

    W ramach gwarancji w sumie niewiele. Mógłbyś spróbować zareklamować z tyt.
    niezgodności z umową (jeśli to prywatny samochód) - masz czas do
    października (2 lata od chwili wydania towaru, o ile nie skrócili tego
    czasu do 1 roku). Jeśli taką reklamację przyjmą, to otwiera to MZ dalej
    drogę np. do żądania obniżenia ceny zakupu auta. A jak skończy się okres
    ochronny, czy to gwarancyjny, czy ustawowy (niezgodność z umową) to
    wykonasz 1 naprawę w aso czy jakimś innym przynajmniej z definicji
    profesjonalnym zakładzie i taka naprawa też jest objęta rękojmią.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1