eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancjiRe: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Data: 2007-03-26 17:21:31
    Temat: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Od: Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Mon, 26 Mar 2007 08:01:20 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    > W ramach gwarancji w sumie niewiele. Mógłbyś spróbować zareklamować z tyt.
    > niezgodności z umową (jeśli to prywatny samochód) - masz czas do
    > października (2 lata od chwili wydania towaru, o ile nie skrócili tego
    > czasu do 1 roku).
    Juz googlałem wczesniej i wg. wszystkich znaków na niebie i ziemi rękojmia
    trwa rok, a na budynki 3 lata. Czyli klops ;/

    > A jak skończy się okres ochronny, czy to gwarancyjny, czy ustawowy
    > (niezgodność z umową) to wykonasz 1 naprawę w aso czy jakimś innym
    > przynajmniej z definicji profesjonalnym zakładzie i taka naprawa też
    > jest objęta rękojmią.
    A to jest byc może ciekawy pomysł :)
    Dzięki za dobra radę

    --
    Pozdrawiam, klausg
    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu."
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1