eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji › Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Data: 2007-03-27 17:46:44
    Temat: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Od: Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    dzieki za cenne rady. w czwartek jestem umówiony do serwisu. Wymysliłem, że
    zrobię tak: najbliższa naprawa chyba jednak będzie w ramach gwarancji [może
    jeszcze na coś innego ponarzekam, w końcu to chyba ostatnia szansa],
    niemniej jednak będę chciał rozmawiać z kimś z kierownictwa. Podczas
    rozmowy poinformuje ich uprzejmie, że nastepnym moim krokiem bedzie
    zgłoszenie faktu niezgodności towaru z umową i żądanie obnizenia ceny (w
    końcu to od nich kupiłem samochód). I o ile za naprawę gwarancyjną zwróci
    im po raz kolejny producent, o tyle za drugą możliwość zapłacą już z
    własnej kieszeni. Więc niech się tym razem starają jak najlepiej.
    Pewno niewiele ich to wystraszy, ale może uświadomią sobie że nie
    odpuszczę. Jeszcze raz dzięki za pomoc i nakierowanie na rozwiazanie.

    --
    Pozdrawiam, Klaudiusz <KL@uS> Gawlik
    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu."
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1