eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoNiekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji › Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
  • Data: 2007-03-27 07:17:38
    Temat: Re: Niekończące się awarie poduszki powietrznej i koniec gwarancji
    Od: Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Mar 2007 06:15:22 +0800, Marcin Debowski napisał(a):

    > Dnia 26.03.2007 Klaudiusz Gawlik <k...@i...pl> napisał/a:
    >> Dnia Mon, 26 Mar 2007 08:01:20 +0800, Marcin Debowski napisał(a):
    >>> W ramach gwarancji w sumie niewiele. Mógłbyś spróbować zareklamować z tyt.
    >>> niezgodności z umową (jeśli to prywatny samochód) - masz czas do
    >>> października (2 lata od chwili wydania towaru, o ile nie skrócili tego
    >>> czasu do 1 roku).
    >> Juz googlałem wczesniej i wg. wszystkich znaków na niebie i ziemi rękojmia
    >> trwa rok, a na budynki 3 lata. Czyli klops ;/
    >
    > A gdzie ja powyżej napisałem o rękojmi? Lepiej pogooglaj więcej :)

    ech, biję się w piersi, moja wina
    Myślałem, że to to samo... :)
    Zdaje się, że masz rację - dwa lata od momentu wydania towaru. Może coś się
    tutaj uda wymyślić.
    Tylko czy nie jest tak, że jeśli zacząłem korzystać z gwarancji na
    niesprawna poduszkę powietrzną to muszę zostać przy gwarancji? - czy
    niejako w trakcie pomiędzy kolejnymi usterkami mogę zmianiać sposób
    zgłaszania usterki: albo w gamach gwarancji albo w ramach niezgodności z
    umową?

    --
    Pozdrawiam, klausg
    PIĄTA PRAKTYCZNA ZASADA HORNERA:
    "Doświadczenie jest wprost proporcjonalne do stopnia zniszczenia sprzętu."
    :D

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1