    From: "Tiger" <c...@c...pl>
    Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.prawo,pl.soc.rodzina
    Subject: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Date: Sat, 22 Apr 2006 20:48:24 +0200

    > Tu nie ma co hipotetyzowac - wystarczy przeczytac kilka moich artykulow a
    > wszystkiego sie o mnie i mojej rodzinie dowiesz. O spotkaniu po latach z
    > mlodszym Jankiem (23) pisalem kilka tygodni temu, i o sterowaniu nim przez
    > matke. Tak jak Kaczynski Polska ona rzadzi z "tylnego siedzenia" nie
    > ponoszac za swoje rzady zadnej odpowiedzialnosci. Ofiara jej manipulacji
    > jest i bedzie Janek.

    Wydajesz sie byc czlowiekiem inteligentnym, wiec przemowie do Ciebie, jak do
    czlowieka inteligentnego.

    Nie probujac Ci niczego udowadniac - prosze, przejdz sie do jakiegos
    uznanego autorytetu w dziedzinie seksuologii i psychologii, po czym
    zweryfikuj z nim swoje poglady. Jezeli uzna, ze Twoje poglady sa
    zaburzeniami i potrzebne jest Ci leczenie - zdecyduj sie na nie. Jezeli
    nie - pisz dalej swoje artykuly. Ja w kazdym razie zamknalem po lekturze
    pierwszego z mysla "chetnie bym temu czlowiekowi zorganizowal terapie
    grupowa z ludzmi, ktorzy w dziecinstwie byli 'inicjowani' przez swoich
    rodzicow". Pomysl sobie, czym w 99% przypadkow jest ta 'inicjacja', jak sie
    to odbija na psychice dziecka i jakie sa tego skutki dla jego zycia
    doroslego. Przypadki te sa opisane w literaturze, nie tylko fachowej, jak
    rowniez znane z relacji, ktore srednio raz na tydzien pojawiaja sie w
    prasie. Jezeli czytasz, to zapewne wiesz, o czym mowie. Dla mnie Twoje
    "artykuly" - konstatujac zupelnie bez emocji - sa calkowitym zaprzeczeniem
    sumy wieloletnich doswiadczen i badan w dziedzinie psychologii i
    seksuologii. Byc moze nie dlatego, ze w oderwaniu od spolecznej
    rzeczywistosci nie masz racji - bo moze ja masz. Jednak w polaczeniu z
    rzeczywistoscia i takim a nie innym spolecznym systemem moralnym, jaki nas
    obowiazuje, Twoje tezy sa nawolywaniem do robienia krzywdy dzieciom.

    Do konca zycia zapamietam artykul, ktory przeczytalem kiedys w jakiejs
    gazecie, w ktorym opisywany byl ojciec 'inicjujacy' swoje dwie corki.
    Pierwsza zostala 'wprowadzona' w swiat seksu przez ojca w wieku lat
    kilkunastu. Starsza dziewczynka nie protestowala, zaciskala zeby i udawala
    ze jej sie to podoba, bo kochala swojego tate i 'nauka' trwala az do matury,
    kiedy to tatus zabral sie za mlodsza corke, majaca wowczas bodaj lat 9.
    Siostra z drugiego pokoju slyszala krzyk, placz i prosby siostry i wtedy
    postanowila mowic - zglosila sie na policje.

    Wysnuj wnioski. A jezeli nie ja, to moze ktos madrzejszy ode mnie przemowi
    Ci do rozsadku.

    Pozdrawiam,

    Tiger