  • Data: 2006-04-23 05:57:45
    Temat: Re: Niech sie zajma gagatkiem wlasciwe sluzby porzadkowe.
    Od: "LeoTar" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tiger" <c...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:bea85$444a7a7a$d4ba847f$19776@news.chello.pl...

    > Wydajesz sie byc czlowiekiem inteligentnym, wiec przemowie do Ciebie, jak
    > do czlowieka inteligentnego.

    Coz za wycena...:)

    (...)

    >"chetnie bym temu czlowiekowi zorganizowal terapie grupowa z ludzmi, ktorzy
    >w dziecinstwie byli 'inicjowani' przez swoich rodzicow".

    Masz zapene na myśli pedofilow i kazirodcow. Inicjacja to ani kazirodztwo
    ani pedofilia, to zaprzeczenie tych dwu zjawisk. A Ty nie chcesdz dostrzec
    roznicy albo tez przeczytales z mojej strony tylko naglowki.

    > Pomysl sobie, czym w 99% przypadkow jest ta 'inicjacja', jak sie to odbija
    > na psychice dziecka i jakie sa tego skutki dla jego zycia doroslego.

    Spojrz na obecne spoleczenstwo. Nie ma wychowania seksualnego w rodzinach,
    ktorego inicjacja ma byc tylko zwienczeniem a ile mamy wokolo przemocy, w
    tym seksualnej. Chyba nie masz dzieci skoro nie dostrzegasz dzieciecych
    potrzeb w zakresie wychowania seksualnego - dzieci sie tego domagaja
    prowokujac rodzicow do ujawnianiania im tajemnic rodzicielskiego łoża. A
    rodzice co na to. A nic, to jest TAJEMNICA, jak dorosniecie to sie dowiecie.

    > Przypadki te sa opisane w literaturze, nie tylko fachowej, jak rowniez
    > znane z relacji, ktore srednio raz na tydzien pojawiaja sie w prasie.
    > Jezeli czytasz, to zapewne wiesz, o czym mowie. Dla mnie Twoje
    > "artykuly" - konstatujac zupelnie bez emocji - sa calkowitym zaprzeczeniem
    > sumy wieloletnich doswiadczen i badan w dziedzinie psychologii i
    > seksuologii.

    Bo psychologia i seksuologia trwaja w bledzie. Raz, chyba gdzies na
    przelomie 1995/96 probowalem rozmawiac o tym ze Starowiczem ale tylko mnie
    wysluchal. I nic nie powiedzial.
    A jezeli juz rzucasz na szale wieloletnie "doswiadczenia" psychologii,
    psychiatrii i seksuologii to racz wasc zauwazyc, ze zadnej wiedzy
    praktycznej eliminujacej przemoc z zycia te nauki nie dostarczyly. Jak sie
    uda cos w jednym zakamarku to zaraz przemoc pojawia sie w innym. Mysle, ze
    nauki te poszukuja mechanizmu, ktory wyjasnilby generowanie nieokielznanej
    przemocy. Ale doswiadczen nowych nie przeprowadzono.

    > Byc moze nie dlatego, ze w oderwaniu od spolecznej rzeczywistosci nie masz
    > racji - bo moze ja masz. Jednak w polaczeniu z rzeczywistoscia i takim a
    > nie innym spolecznym systemem moralnym, jaki nas obowiazuje, Twoje tezy sa
    > nawolywaniem do robienia krzywdy dzieciom.

    System nadaje sie do wymiany a ja nawoluje do wyeliminowania przemocy przede
    wszystkim z zycia rodziny. przez otwarcie wszystkich rodzinnych archiwow, w
    ktorych skrywane sa rodzinne tajemnice. Otwarcie ich dla dzieci bo dzieci sa
    obecnie ksztaltowane w falszu i zaklamaniu, a rodzice nawet sobie z tego
    sprawy nie zdaja. Eksplozje dzieciecej przemocy to jest wlasnie poklosie
    zaklamania w rodzinach.

    > Do konca zycia zapamietam artykul, ktory przeczytalem kiedys w jakiejs
    > gazecie, w ktorym opisywany byl ojciec 'inicjujacy' swoje dwie corki.
    > Pierwsza zostala 'wprowadzona' w swiat seksu przez ojca w wieku lat
    > kilkunastu. Starsza dziewczynka nie protestowala, zaciskala zeby i udawala
    > ze jej sie to podoba, bo kochala swojego tate i 'nauka' trwala az do
    > matury, kiedy to tatus zabral sie za mlodsza corke, majaca wowczas bodaj
    > lat 9. Siostra z drugiego pokoju slyszala krzyk, placz i prosby siostry i
    > wtedy postanowila mowic - zglosila sie na policje.

    Piszesz o kazirodztwie a nie o inicjacji. Wez wasc i przeczytaj jeszcze raz
    to co napisalem na temat kazirodztwa vs inicajcja.

    > Wysnuj wnioski. A jezeli nie ja, to moze ktos madrzejszy ode mnie przemowi
    > Ci do rozsadku.

    Czyzbys mi grozil?

    LeoTar GG:5845984 mobile:+48661294908
    http://www.geocities.com/leotar/ OR http://wladyslaw.tarnawski.tripod.com/