  • Data: 2003-06-26 19:08:20
    Temat: Re: Niebezpieczne psy i źle zabezpieczone ogrodzenie
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czarek Gorzeński" <c...@s...art.pl> napisał w wiadomości
    news:bdfb14$fgv$1@news.telbank.pl...
    [ciach]

    wezwij straz miejska, albo policje, zglos takie zagrozenie, powinno pomoc

    a tak przy okazji to moze sprobuj sie zaprzyjaznic z psami, podrzoc im
    kawalek miesa, czesto tak jest ze psy tylko groznie wygladaja a przy
    blizszym spotkaniu sa bardzo sympatyczne
    kiedys pracowalem na przeciwko posesji gdzie wlasnie byl rot i jeszcze jeden
    wielki pies, tak z polowie wiekszy od rota, ujadaly na kazdego kto
    przechodzil, ktoregos dnia podszedlem do plotu i zaczolem gadac do tego
    rota, przestal szczekac, patrzyl sie na mnie, podszedlem blizej, on tez :)
    przysunolem reke do plotu, wystawil tyj powachal, zebralem sie w sobie
    sprobowalem poglaskac, potem sam lape wystawial przez plot i prosil zeby go
    jeszcze za uszami podrabac, kumplowi pracujacemu tam wczesniej i dluzej ode
    mnie wlosy sie jezyly na ten widok ")