  • Data: 2003-06-26 19:59:47
    Temat: Re: Niebezpieczne psy i źle zabezpieczone ogrodzenie
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[PISZ BEZ TEGO]interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:EwHKa.21870$kC4.369527@news.chello.at...

    > przysunolem reke do plotu, wystawil tyj powachal, zebralem sie w sobie
    > sprobowalem poglaskac, potem sam lape wystawial przez plot i prosil zeby
    go
    > jeszcze za uszami podrabac, kumplowi pracujacemu tam wczesniej i dluzej
    ode
    > mnie wlosy sie jezyly na ten widok ")

    Mi tez. A jestem włascicielka rottweilera. Caly czas mówie, ze jedynej
    rzeczy jakiej nie przewidzę zabezpieczając innych ludzi przed ewentualnym
    atakiem ze strony mego psa, jest glupota tych ludzi. Pomyslałes moze o tym,
    ze ten rott mogl Cie w tę rękę capnąc? I pewnie wtedy byloby wielkie halo ze
    pies byl źle zabezpieczony skoro ugryzl. Jak idziesz do zoo i tygrysek
    sprawia wrażenie, ze jest slicznym kotkiem do poglaskania to tez wsadzasz
    rękę do jego klatki?:-)

    A pomysl z karmieniem obcych psów tez jest co najmniej głupi i nie radzę
    tego robić bez konsultacji i zgody własciciela. Moj pierwszy rott nie tknal
    sie surowego miesa, zadnych wędlin itd - gdybys mu wrzucil miesiwo przez
    plot prawdopodobnie by sie zasmierdzialo a ja bym Cie pociągala po sądach za
    wyrzucanie śmieci na mój teren. W przypadku psów rasowych z rodowodem moze
    tez byc problem tego typu, ze jesli pies sie czyms struje a bedzie wiadomo
    ze rzucasz mu jadlo przez plot wlascicieli raczej nie przekonasz ze nie
    otrules im psa złosliwie i moze Cie to kosztowac odszkodowanko bo championy
    bywaja ubezpieczone i to wysoko

    HaNkA