  • Data: 2007-07-13 00:32:35
    Temat: Re: Nieautoryzowane nagrania koncertowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 13.07.2007 Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał/a:
    > a nie sadzisz, ze jest to trosdzeczke w sprzecznosci z tym, ze kazdy
    > moze archiwizowac to co widzi i slyszy?

    Owszem, stoi to z tym stwierdzeniem w sprzeczności co ma o tyle
    niewielkie znaczenie, że stwierdzenie to nie jest uniwersalnie prawdziwe.

    > byly tutaj takie dlugie watki na ten temat...

    Tak jak napisałem w innym poście: to kwestia definicji zakresu dozwolonego
    użytku prywatnego a zakres ten jest bardzo mętnie zdefiniowany. Literalne
    rozumienie art. 23 prowadzi raczej do wniosków, że taki zapis koncertu nie
    miesci się w tym zakresie.

    --
    Marcin