  • Data: 2007-07-13 00:15:24
    Temat: Re: Nieautoryzowane nagrania koncertowe
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 12.07.2007 poreba <d...@p...pl> napisał/a:
    > Sugerujesz, że gdy bez zgody autora nagrywam muzykę z radia lub zapisuję
    > (nieutomatycznie i nie w wyniku uwarunkowań technicznych) stronę www
    > na dysk swojego komputera to czyn ten "może być już rozpatrywany w
    > kategoriach naruszenia PA"? Z jaimi dla mnie konsekwencjami?

    O ile wykraczasz poza dozwolony uzytek prywatny to tak. Jakiś czas temu
    miała tu miejsce dość burzliwa ntt. dyskusja, dlatego pozwoliłem sobie
    powyższe stwierdzenie sformułować niezbyt kategorycznie. Dyskusji nie ma
    co powtarzać bo całość rozbija się o interpretację dość mętnych definicji
    ww. uzytku osobistego i zawsze powinna być rozpatrywana w odniesieniu do
    konkretnego przypadku.

    --
    Marcin