    Subject: Re: Nieanonimowy policjant
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <7bO5D.640783$nt3.477590@fx17.ams1> <pj8ch7$o4n$9@node1.news.atman.pl>
    <DEY5D.640784$nt3.559850@fx17.ams1>
    <5b58621c$0$607$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b586e5a$0$597$65785112@news.neostrada.pl>
    <5b5878b8$0$603$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b58912d$0$692$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b59ed77$0$610$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5a41b7$0$691$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5c6eb5$0$676$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5b5ca926$0$677$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <pjjqm4$gr8$2@node2.news.atman.pl>
    <5b5e07c6$0$601$65785112@news.neostrada.pl>
    <pjl1og$hf9$4@node2.news.atman.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Sun, 29 Jul 2018 21:11:41 +0200

    W dniu 29-07-18 o 20:41, Shrek pisze:

    > Stabilizacja kończyny jest przereklamowana. O ile poszkodowany nigdzie
    > się nie wybiera, to zrobią to fachowcy jak przyjadą. W warunkach
    > miejskich zadaniem udzielającego pierwszej pomocy jest utrzymać przy
    > życiu do przyjazdu fachowców.

    I teraz bęziemy się "przepychać" na wiedzę z ratownictw? Jak nie
    ustabilizujesz złamania, to odłamek kości może przeciąć jakąś dużą
    tętnicę. Nie twierdzę, że jak facet nie oddycha, to należy od
    stabilizacji skręcenia zaczynać, ale jak nie mam nic lepszego do
    zrobienia, to przynajmniej poszkodowany bezie widział, ze ktoś się nim
    zajmuje, udziela profesjonalnej pomocy itd.

    Po z tym nie wizę powodu, bym się tu popisywał wiedzą z ratownictwa, bo
    to grupa o prawie. Znajdź przepis zabraniający stabilizacji złamania. :-)