  • Data: 2005-09-28 17:03:05
    Temat: Re: Nie zapłacone wynagrodzenie a prawo autorskie ?
    Od: "Adam Modrzejewski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale z tego co piszesz to wynika ze masz dwie sprawy jedna sprawa
    niezaplaconego etatu ktory ci sie nalezy i praw autorskich wykonywanych
    dziel. Ale jesli robisz je w ramach etatu to chyba niekoniecznie masz do
    nich prawo.

    Ale wlasnie mam dosc podobna sytuacje tylko ze wykonywalem dzielo nie
    wziazane z moimi obowiazkami i potem nikt mi w zaden sposob nie
    "podziekowal" tak wiec mnie tez interesuje jak taka kwestia prawna.

    Pozdrawiam

    Adam