  • Data: 2004-09-24 18:28:18
    Temat: Re: Nie wiedziałem co zamawiam ;-)
    Od: "WSm" <w...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "CLaw" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:1499.00000044.4152835c@newsgate.onet.pl...

    > Mam nastepujący problem. Otrzymałem parę miesięcy temu ankietę z Francji.
    [...]
    > Po parunastu dniach przyszła fakturka do zapłacenia. W tym samym dniu
    > zrezygnowałem z "usługi". Rzecz w tym, że było to już po terminie
    określonym
    > jako okres w którym można zrezygnować.
    >
    > Sprawa trafiła teraz do "Legal Departament" (Departanemt Juridique) i każą
    mi
    > płacić.
    >
    > Oczywiście nie mam z czego zapłacić.
    [...]

    Teraz mam problem i chciałbym się zapytać może ktoś wie jak sobie z
    > tym poradzić, czy już mam zbierać kasę, czy może są jakieś możliwości
    [...]

    Jeżeli był to European City Guide (afera znana od kilku lat) - to informacje
    jedynie dla pocieszenia są na stronie:
    http://www.stopecg.org/#ecg
    Przypominam sobie, że kilka lat temu, na polbox była strona po polsku z
    poradami co robić w takim przypadku, ale już nie istnieje.
    http://free.polbox.pl/i/intercab/ (Intercable Verlag AG - informacje o
    nieuczciwej reklamie). Pamietam, że były tam instrukcje jak postąpić.
    Na przestrzeni lat wiele ludzi wpadło w tę pułapkę i mam nadzieję ktoś
    podzieli się swoimi doświadczeniami.
    WSm